Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

    Dane kontaktowe

    * Odpowiedź wymagana


    Doświadczenie i wykształcenie

    * Odpowiedź wymagana


    Załączniki i zgody

    Klikając w przycisk „Aplikuj", „Aplikuj teraz" lub „Wyślij" wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Cartrack Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-781), ul. rtm. W. Pileckiego 67, danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym w tym w CV, liście motywacyjnym, formularzu rekrutacyjnym oraz podczas rozmowy kwalifikacyjnej i w trakcie oceny potencjału zawodowego na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę (zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie Pracy lub w innych przepisach prawa, np. Twoje zdjęcie, adres zamieszkania, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w Kodeksie Pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. Twoje imię, nazwisko, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane osobowe o Tobie, nie umieszczaj ich w zgłoszeniu rekrutacyjnym oraz nie podawaj podczas rozmowy kwalifikacyjnej i w trakcie oceny potencjału zawodowego. Podanie dodatkowych danych osobowych o Tobie oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Twoja zgoda nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji oraz możesz ją cofnąć w dowolnym momencie.

    * Odpowiedź wymagana

      Dane kontaktowe

      * Odpowiedź wymagana


      Doświadczenie i wykształcenie

      * Odpowiedź wymagana

      Zakres obowiązków

      • Telefoniczna sprzedaż usług z zakresu zarządzania flotą oraz optymalizacji procesów biznesowych;
      • Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami opartych na partnerskiej współpracy;
      • Zarządzanie własną bazą potencjału sprzedażowego;
      • Realizowanie wyznaczonych celów oraz dodatkowych projektów sprzedażowych;
      • Przestrzeganie określonych parametrów jakościowych i ilościowych (KPI).

      Nasze wymagania

      • Umiejętność swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych;
      • Chęć działania i rozwoju w segmencie Klienta Biznesowego;
      • Nienaganna dykcja oraz biegła znajomość języka polskiego;
      • Mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego;
      • Komunikatywność i zaangażowanie;
      • Nastawienie na cel i realizację;
      • Chęć wspierania biznesu Klienta poprzez sprzedaż nowoczesnego oprogramowania;
      • Zainteresowanie zagadnieniami z obszaru sprzedaży.

      Oferujemy

      • Atrakcyjne wynagrodzenie;
      • Motywujący system prowizyjny;
      • Kompleksowe stanowisko – zapewniamy wszystkie niezbędne narzędzia do pracy;
      • Szeroki wachlarz szkoleń – szkolenia produktowe, sprzedażowe;
      • Wyjazdy integracyjne;
      • Możliwość wewnętrznego awansu;
      • Praca w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie.

      System benefitów Cartrack

      Stawiamy na kompleksowość i profesjonalizm naszego działania. Przykładamy ogromną wagę do jakości – usług, systemu oraz naszej codziennej pracy operacyjnej. Jesteśmy firmą innowacyjną dostarczającą systemów zwiększających bezpieczeństwo i poprawiających parametry użytkowe i finansowe przedsiębiorstw. Jesteśmy Cartrack Polska – zapraszamy do naszego zespołu!

      Nowoczesna telemetria, której producentem i dystrybutorem jest Cartrack Polska, to potężne narzędzie w rękach właścicieli firm i menadżerów flot. Usługi telemetryczne pozwalają w sposób kompleksowy budować systemowe wsparcie dla przemyślanych polityk i procedur bezpieczeństwa, co ma bezpośredni wpływ na reakcje 
i długofalowe zachowania kierowców – jeżeli chcesz z nami budować kolejne rozdziały naszego rozwoju, wyślij nam swoje CV!