Zakres obowiązków
- Obsługa zgłoszeń w systemie ticketowym
- Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych
- Przeprowadzanie zdalnej diagnozy oraz konfiguracji
- Współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy
Nasze wymagania
- Wykształcenie średnie techniczne lub w trakcie studiów
- Dobra znajomość MS Office (Exel, Word)
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Dobra organizacja pracy własnej, szczególnie pod presją czasu
- Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy
- Komunikatywność
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym
- Mile widziana znajomość branży motoryzacyjnej
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Motywujący system prowizyjny
- Kompleksowe stanowisko – zapewniamy wszystkie niezbędne narzędzia do pracy
- Szeroki wachlarz szkoleń – szkolenia produktowe, sprzedażowe
- Wyjazdy integracyjne
- Możliwość wewnętrznego awansu
- Prywatną opiekę medyczną w Medicover, kartę sportową Multisport oraz dodatkowy wolny dzień z okazji urodzin
- Praca w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
System benefitów Cartrack
Stawiamy na kompleksowość i profesjonalizm naszego działania. Przykładamy ogromną wagę do jakości – usług, systemu oraz naszej codziennej pracy operacyjnej. Jesteśmy firmą innowacyjną dostarczającą systemów zwiększających bezpieczeństwo i poprawiających parametry użytkowe i finansowe przedsiębiorstw. Jesteśmy Cartrack Polska – zapraszamy do naszego zespołu!
Nowoczesna telemetria, której producentem i dystrybutorem jest Cartrack Polska, to potężne narzędzie w rękach właścicieli firm i menadżerów flot. Usługi telemetryczne pozwalają w sposób kompleksowy budować systemowe wsparcie dla przemyślanych polityk i procedur bezpieczeństwa, co ma bezpośredni wpływ na reakcje i długofalowe zachowania kierowców – jeżeli chcesz z nami budować kolejne rozdziały naszego rozwoju, wyślij nam swoje CV!