Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży

    Dane kontaktowe

    * Odpowiedź wymagana


    Doświadczenie i wykształcenie

    * Odpowiedź wymagana


    Załączniki i zgody

    Klikając w przycisk „Aplikuj", „Aplikuj teraz" lub „Wyślij" wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Cartrack Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-781), ul. rtm. W. Pileckiego 67, danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym w tym w CV, liście motywacyjnym, formularzu rekrutacyjnym oraz podczas rozmowy kwalifikacyjnej i w trakcie oceny potencjału zawodowego na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę (zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie Pracy lub w innych przepisach prawa, np. Twoje zdjęcie, adres zamieszkania, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w Kodeksie Pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. Twoje imię, nazwisko, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane osobowe o Tobie, nie umieszczaj ich w zgłoszeniu rekrutacyjnym oraz nie podawaj podczas rozmowy kwalifikacyjnej i w trakcie oceny potencjału zawodowego. Podanie dodatkowych danych osobowych o Tobie oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Twoja zgoda nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji oraz możesz ją cofnąć w dowolnym momencie.

    * Odpowiedź wymagana

      Dane kontaktowe

      * Odpowiedź wymagana


      Doświadczenie i wykształcenie

      * Odpowiedź wymagana

      Zakres obowiązków

        • Przy profesjonalnym wsparciu będziesz rozwijał/a się w zespole, który telefonicznie kontaktuje się z klientem.
        • My dostarczymy Ci wszystko – Ty tylko umawiasz spotkania dla mobilnych handlowców.
        • Zależy nam na stworzeniu stabilnego rozwijającego się zespołu.
        • Przy kompleksowych szkoleniach, lecz bez sztywnych schematów wspólnie odczarujemy telefoniczny kontakt z klientem.

      Nasze wymagania

        • Nastawienie na realizację celów
        • Zapał do pracy i zorientowanie na wysokie zarobki
        • Dar przekonywania i umiejętność używania języka korzyści
        • Biegła znajomość języka polskiego
        • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów telefonicznych z klientem biznesowym
        • Smykałka do sprzedaży
        • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta

        Mile widziane

        • Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie, podstawa + realne prowizje

        • Wynagrodzenie podstawowe oraz premię bez limitów za ilość i efektywność umówionych spotkań
        • Szkolenia, które przygotują Cię do Twojej pracy
        • Wsparcie trenerskie i managerskie
        • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
        • Bezpieczeństwo zatrudnienia i długofalową współpracę
        • Benefity w postaci opieki medycznej i karty Multisport, dofinansowanie do biletów do kina, bony podarunkowe
        • Elastyczność w układaniu grafiku
        • Zdrową atmosferę oraz liczne integracje 😊

      System benefitów Cartrack

      Stawiamy na kompleksowość i profesjonalizm naszego działania. Przykładamy ogromną wagę do jakości – usług, systemu oraz naszej codziennej pracy operacyjnej. Jesteśmy firmą innowacyjną dostarczającą systemów zwiększających bezpieczeństwo i poprawiających parametry użytkowe i finansowe przedsiębiorstw. Jesteśmy Cartrack Polska – zapraszamy do naszego zespołu!

      Nowoczesna telemetria, której producentem i dystrybutorem jest Cartrack Polska, to potężne narzędzie w rękach właścicieli firm i menadżerów flot. Usługi telemetryczne pozwalają w sposób kompleksowy budować systemowe wsparcie dla przemyślanych polityk i procedur bezpieczeństwa, co ma bezpośredni wpływ na reakcje 
i długofalowe zachowania kierowców – jeżeli chcesz z nami budować kolejne rozdziały naszego rozwoju, wyślij nam swoje CV!