Zakres obowiązków
- Przy profesjonalnym wsparciu będziesz rozwijał/a się w zespole, który telefonicznie kontaktuje się z klientem
- My dostarczymy Ci wszystko – Ty tylko umawiasz spotkania dla mobilnych handlowców
- Zależy nam na stworzeniu stabilnego rozwijającego się zespołu
- Przy kompleksowych szkoleniach, lecz bez sztywnych schematów wspólnie odczarujemy telefoniczny kontakt z klientem
Nasze wymagania
- Nastawienie na realizację celów
- Zapał do pracy i zorientowanie na wysokie zarobki
- Dar przekonywania i umiejętność używania języka korzyści
- Biegła znajomość języka polskiego
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów telefonicznych z klientem biznesowym
- Smykałka do sprzedaży
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie, podstawa + realne prowizje
- Szkolenia, które przygotują Cię do Twojej pracy
- Wsparcie trenerskie i managerskie
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy
- Bezpieczeństwo zatrudnienia i długofalową współpracę
- Benefity w postaci opieki medycznej i karty Multisport, dofinansowanie do biletów do kina, bony podarunkowe, dodatkowy wolny dzień z okazji urodzin
- Zdrową atmosferę oraz liczne integracje 😊
System benefitów Cartrack
Stawiamy na kompleksowość i profesjonalizm naszego działania. Przykładamy ogromną wagę do jakości – usług, systemu oraz naszej codziennej pracy operacyjnej. Jesteśmy firmą innowacyjną dostarczającą systemów zwiększających bezpieczeństwo i poprawiających parametry użytkowe i finansowe przedsiębiorstw. Jesteśmy Cartrack Polska – zapraszamy do naszego zespołu!
Nowoczesna telemetria, której producentem i dystrybutorem jest Cartrack Polska, to potężne narzędzie w rękach właścicieli firm i menadżerów flot. Usługi telemetryczne pozwalają w sposób kompleksowy budować systemowe wsparcie dla przemyślanych polityk i procedur bezpieczeństwa, co ma bezpośredni wpływ na reakcje i długofalowe zachowania kierowców – jeżeli chcesz z nami budować kolejne rozdziały naszego rozwoju, wyślij nam swoje CV!